21 Aralık 2009 Pazartesi

MİNİK PASTALAR




















Uzun bir aradan sonra bıraktığım pasta kursunda son yaptığımız pastaları ekleyerek merhaba demek istedim.Göstermiş olduğunuz ilgi için herkese çok teşekkür ediyorum.


MALZEMELER:

4 YUMURTA
3 FİNCAN ŞEKER
4 FİNCAN UN
4 ÇORBA KAŞIĞI YOĞURT
2 FİNCAN SIVIYAĞ
VANİLYA-KABARTMA TOZU
LİMON KABUĞU RENDESİ

KREMASI İÇİN:

2 YUMURTA
3 ÇORBA KAŞIĞI UN
1 SU BARDAĞINDAN 1 PARMAK EKSİK ŞEKER
2,5 SU BARDAĞI SÜT
1 POŞET KREMŞANTİ
ŞEKER HAMURU
ÇEŞİTLİ RENKLERDE GIDA BOYASI

YAPILIŞI

*YUMURTA ,ŞEKERLE ÇIRPILIR KOYU BOZA KIVAMINA GELİNCE,YOĞURT VE SIVIYAĞ İLAVE EDİLİP ÇIRPILIR.
*İKİ KERE ELENMİŞ UN ,VANİLYA VE KABARTMA TOZU İLAVE EDİLİP KARIŞTIRILIR.
*BÜYÜK FIRIN TEPSİSİNE DÖKÜLÜP ÖNCEDEN ISITILMIŞ 150 DERECELİK FIRINDA PİŞİRİLİR.
*PİŞEN PANDİSPANYA ÖNCE İKİYE DAHA SONRA YUVARLAK VE KARE KÜÇÜK TEK KİŞİLİK KALIPLARLA KESİLİR.ARALARINA KREMA SÜRÜLÜP KAPATILIR.
*ÜZERLERİNE ŞEKER HAMURU KAPLANIR ÇEŞİTLİ FİGÜRLERLE SÜSLENİP
SERVİS YAPILIR.

3 yorum:

  1. ne kadar da şirin hepsi canım ellerine sağlık.tam da geçen gün aklıma gelmiştin nerelerde diye düşünmüştüm..dönmene sevindim.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. Bende uzun zamandır özlemiştim sizleri.Bundan sonra ara vermemek umuduyla sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar..Ben bu pastalara bittim.Ellerinize sağlık.Hepsi çok cici..Sevgiler.

    YanıtlaSil