19 Ekim 2009 Pazartesi

MOR LAHANA SALATASI(pembe rüya salatası)



Salata ve sebze türü şeyleri yemeyi pek tercih etmem aslında.Bu salatayı yediğim günden beri yapıyorum.Hem hafif hem lezzetli hemde yapımı kolay.Denemenizi tavsiye ederim...

Malzemeler:

1 orta boy mor lahana
1 limon
1 çay kaşığı tuz
1 kase yoğurt
isteğe göre mayonez ve sarımsak

Yapılışı;

Mor lahanamızı ince ince doğruyoruz istersek rendeleyebilirizde fakat rendeleyince çok sulanıyor.Ben doğramayı tercih ediyorum.Doğradıktan sonra üzerine limonumuz ve tuzumuzu ilave edip ovuyoruz ve böylece 1-2 saat bekletiyoruz.Çıkan suyunu süzüp yoğurt,mayonez ve sarımsak ilave edip karıştırıyoruz.Servise hazır afiyet olsun...

7 yorum:

  1. yemekgezegeni uyeliginizin tamamlanabilmesi için sayfanıza eklemeniz gereken banner kodu mail adresinize gonderilmistir. lutfen kontrol ediniz.. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bu salatayı çok sık yapıyorum ve çok lezzetli.şimdi görüncede canım çekti.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. pembe rüya değilmi bu tekamülde gecenin 3.de sık sık yaptığımız....

    YanıtlaSil
  4. evet canım namı diğer pembe rüya salatası :)

    YanıtlaSil
  5. pembe rüya salatası:)
    adıda hoş olmus yani:)

    YanıtlaSil
  6. Ooo benim rüyam:)))
    Canım ellerine sağlık hiç bu şekilde denememiştim aklıma yazdım:)

    YanıtlaSil